Younics navrhuje a vyvíja šikovné softvérové riešenia – webové aj mobilné aplikácie na mieru. Techniku zvládajú perfektne, no marketingu sa roky nikto poriadne nevenoval. A tak sa rozhodli to zmeniť.
Younics je spoľahlivé softvérové štúdio, ktoré firmám pomáha zefektívniť každodenné procesy už 7 rokov. Ich silnou stránkou je vývoj webových informačných systémov a softvérových automatizácii na mieru. V portfóliu majú aj klientske mobilné aplikácie a projekty pre verejný sektor, ako napríklad systém pre SHMÚ.
Významnú pozornosť venujú startupom, ktoré nemajú vlastný technický tím a potrebujú silného partnera pre rýchly štart.
Marketingová výzva v Younics bola jasná: ich služby namieru sa dajú poskytnúť „takmer komukoľvek“ – preto je ťažké presne pomenovať cieľovú skupinu a uchopiť komunikačnú stratégiu.
Younics potreboval niekoho, kto nielen rozumie marketingu, ale zároveň dokáže byť partnerom pri strategickom smerovaní –niekoho, kto firmu „nevyťaží zadaniami“, ale pomôže im hľadať odpovede.
Vďaka Matchie sa spojili s Baškou – SaaS (software as a service) marketérkou, ktorá im sadla ľudsky a ukázala, že vie v tejto komplexite dať smer.
Baška sa venuje digitálnemu marketingu už viac ako 8 rokov, najmä v B2B SaaS segmentoch. Posledné roky pôsobí ako freelancerka – model, ktorý jej dáva slobodu robiť veci zmysluplne, cielene a efektívne.
“Na marketingu ma baví, že sa stále vyvíja. Milujem, keď sa z nápadu stane výsledok, ktorý má reálny dopad.”
Spolupráca s Younics bola od začiatku postavená na dôvere a jasne odkomunikovaných očakávaniach.
“Cítim sa ako plnohodnotná súčasť tímu – a to je pre mňa základ, aby som vedela ísť do hĺbky a priniesť reálny prínos,” hovorí Baška.
Práve v ich „neškatulkovateľnosti“ vidí výzvu aj príležitosť. Pomáha im hľadať spôsob, ako uchopiť marketing bez toho, aby sa museli umelo prispôsobovať šablónam.
Freelancerom, ktorí hľadajú dôveryhodného klienta, Matchie odporúča:
“Podmienky boli jasné, komunikácia férová – vďaka tomu ma počas spolupráce nič nemohlo zaskočiť. Iba príjemne prekvapiť.”
Čo sa vďaka spolupráci zmenilo?
✔️ Marketing má nastavený systém a konzistenciu
✔️ Automatizoval sa lead generation proces
✔️ Firma aj ľudia v nej začali komunikovať aktívnejšie na LinkedIne
✔️ Majú spoľahlivého partnera na strategické rozhodovanie v marketingu
✔️ Vedia sa sústrediť na to, v čom sú najlepší – vývoj a technológie
„Každý deň nás posúva. Robí, sleduje, pýta si, keď niečo potrebuje – a robí to dovtedy, kým to od nás nedostane. Už to nie je o náhodnom obsahu, ale o konkrétnej stratégii," hovorí Frederik Autner, CEO Younics.
Dobrý marketér vie nielen čo robiť, ale aj prečo – a s kým!
Chceš aj ty vo firme marketéra, ktorý sa nebojí zodpovednosti, má nadhľad a vie sa zorientovať aj tam, kde neexistuje jediný správny smer?
Ozvi sa Matchie. My nevyberáme len podľa CV – hľadáme ľudí, ktorí sadnú tebe, tvojmu tímu aj biznisu.